شرکت کارگزاری فرهیختگان بیمه

کار حرفه ای با مشاور حرفه ای
ما در شرکت کارگزاری رسمی فرهیختگان بیمه مفتخریم که با بهره‌گیری از مدیران و کارشناسان و متخصصین این صنعت در کشور ، قادر به انجام کلیه قراردادهای حرفه‌ای و تخصصی بیمه برای کارفرمایان و مشتریان خود هستیم . به اعتقاد آنان که ما را می‌شناسند ، سرعت در اجرا ، دقت در عمل ، اقتصادی بودن طرح‌ها و در دسترس بودن همکاران ، از مشخصات بارز ماست .

مزایای انتخاب کارگزاری جهت همکاری :


1. کارگزاران بیمه مجازند بدون محدودیت هر نوع بیمه نامه ای را از کلیه شرکت های بیمه گر (اعم از دولتی و خصوصی) بنا به صلاحدید بیمه گذار خریداری و به ایشان عرضه نمایند ، کارگزار به عنوان مشاور امین و با توجه به تجربیات علمی و اجرایی خود و با عنایت به آشنایی به توانایی و قابلیتهای شرکت های بیمه گر و پس از بررسی دقیق شرایط اعلام شده از سوی شرکت های بیمه و تطبیق آن با خواسته بیمه گذار و مدیریت ریسک بهترین گزینه ها را انتخاب و به بیمه گذار یا موسسه خریدار بیمه معرفی می نماید.
2. بررسی وضعیت موجود امور بیمه ای در سازمانهای بیمه گذار و ارائه راهکارهای مناسب بیمه ای به جهت ایجاد ساختاری متناسب و با حداقل خطا در زمان وقوع خسارات احتمالی.
3. ارائه مشاوره تخصصی با بهره گیری از کارشناسان خبره صنعت بیمه کشور.
4. استعلام نرخ و شرایط بیمه نامه از تمامی شرکتهای بیمه گر داخلی و انجام رایزنی های حرفه ای به منظور کاهش حق بیمه و خرید مناسبترین پوششهای بیمه ای.
5. نظارت بر قبول ریسک درحد ظرفیت مجاز نگهداری شرکتهای بیمه و پیگیری فرآیند بیمه اتکایی در موارد مرتبط . ( ظرفیت مجاز نگهداری شرکتهای بیمه همه ساله از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام میگردد ، ولی دقت در این امر بسیار مهم ، پیچیده و ضروری میباشد ).
6. پیگیری خسارات تا مرحله صدور چک از واحد های فنی و اجرایی شرکت بیمه طرف قرارداد و جلوگیری از صرف وقت و درگیر شدن مدیران و کارشناسان سازمانه بیمه گذار در فرآیند اداری شرکتهای بیمه.
7. حضور و همراهی در دعاوی حقوقی بیمه ای به عنوان مشاور و مطلع به امر و جلوگیری از صرف هزینه های تحمیلی.
8. برنامه ریزی آموزشی و توجیهی پرسنل و مدیران سازمانها و شرکتهای بیمه گذار با بهره گیری از اساتید مجرب جهت کاهش ریسک های انسانی و صنعتی و آشنایی و بالابردن دانش بیمه ای در مسیر استفاده بهینه از بیمه نامه و پوششهای خریداری شده.
9. تهیه و ارائه گزارشهای دوره ای مدیریتی جهت اطلاع از علل بروز حوادث و ارتقای سطح ایمنی و اطلاع از سود و زیان قرارداد منعقد.
10. تهیه و چاپ بروشور در مسیر اطلاع رسانی به کارکنان محترم.
11. ارائه این خدمات هیچگونه هزینه ای برای خریداران بیمه دربرنخواهد داشت و کلیه هزینه های مربوطه از محل صدور بیمه نامه و بر اساس میزان مشخص شده از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران توسط شرکت بیمه منتخب تامین خواهد شد.
12. خدمات‌رسانی مطلوب به شرکت‌های بیمه‌گذار.
13. استخراج و تعدیل انواع بیمه‌نامه‌ها از طریق انجام مناقصات بیمه‌ای به‌منظور حفظ منافع بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان.
14. دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه‌گر در حداقل زمان ممکن و حداکثر برآورد ممکن.
15. بیمه‌نامه خودرو با اقساط بلندمدت و تخفیفات گروهی.
16. بیمه‌نامه‌های باربری با بهترین نرخ و شرایط رقابتی.
17. بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی ( صنعتی ، غیر صنعتی و مسکونی ) با نرخ رقابتی و شرایط مناسب.
18. بیمه‌نامه‌های مسئولیت و مهندسی.
19. بیمه‌نامه‌های درمان گروهی و ارائه خدمات مطلوب و به هنگام.


مأموریت شرکت کارگزاری فرهیختگان بیمه :
در نظر داریم با بهره‌مندی از بهترین مدل همکاری با تمام سازمان ها ، ادارات و شرکت های بیمه گر و حمایت از آنان، در جهت رونق کسب و کار مراکز طرف قرارداد گام بر داشته و اقدام به راه اندازی پیشرفته ترین و بروزترین شبکه باشگاه مشتریان درکشور نماییم .

مشتری مداری مهمترین اصل در شرکت کارگزاری رسمی بیمه :
امروزه شیوه‌های بازاریابی، فروش و همچنین نحوه ارائه خدمات پس از فروش دستخوش تحولات شگرفی شده‌اند که این امر حاصل افزایش فرهنگ، توقعات و نیز توان مالی افراد است. در نتیجه حفظ و ارتقای سطح مشتری یکی از مهم‌ترین نیازهای روز است.
احترام به خواسته‌های ناگفته مشتریان به همراه ارتقای کیفیت خدمات، باعث رونق کسب و کار خواهد بود. در این میان ایجاد حس وفاداری در مشتریان به عنوان مهم‌ترین عنصر وجودی بنگاه‌های اقتصادی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
بی شک روش‌هایی جهت ایجاد انگیزه برای خرید محصولات مؤثرتر خواهند بود که علاوه بر جذب اولیۀ مشتری، باعث مراجعه‌های بعدی او شوند.


برخی دیگر از اهداف شرکت کارگزاری فرهیختگان بیمه :
1. شناسایی و عقد قرارداد همکاری با بهترین مراکز ارائه خدمات در سراسر کشور
2. همکاری با کلیۀ شرکت های بیمه گر
3. ارائۀ خدمات کارگزاری رسمی بیمه به کلیۀ اعضاء در سطح کشور
4. افزایش قدرت خرید اعضاء و امکان استفاده از تسهیلات و امکانات بیشتر
5. امکان استفاده از محصولات بیمه‌ای با تخفیف
6. امکان مشاهدۀ نزدیک‌ترین مراکز ارائه خدمات بر روی تلفن همراه و امکان انتخاب سطح و کیفیت مرکز به وسیلۀ نرم‌افزار طراحی شده در آینده ای نزدیک
7. ترویج فرهنگ استفاده از خدمات بیمه ای
8. ایجاد بستر مناسب برای رونق کسب و کار شرکت های بیمه گر با هدف مشارکت در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور
9. حفظ اعضاء به عنوان مشتریان بالقوه
10. جذب مشتریان جدید


اصول حرفه ای و اخلاقی شبکه فروش شرکت کارگزاری فرهیختگان بیمه در فروش انواع بیمه و خدمات جانبی :
• مشاوره ی صادقانه و بدور از هرگونه بزرگنمایی
• ارائه ی مشاوره ی رایگان بیمه ای در تمامی محصولات و خدمات بیمه ای به عنوان خدمات پس از فروش
• ارائه ی خدمات آموزشی در خصوص راهکارهای پس انداز و مدیریت مالی خانواده
• تنظیم قرارداد حرفه ای انواع بیمه نامه
• همراهی و پیگیری های ویژه در زمان وقوع خسارت
• شفافیت در متن قرارداد بیمه ، بدور از هرگونه گنگ نمایی
• فروش پایان معامله نیست ، آغاز تعهد ماست .
• ارائه ی کامل ترین پوشش های جانبی به همراه پکیج بیمه ای جذاب
• و ده ها مزایای دیگر…


از دیگر تخصص‌های ما :
• مدیریت تخصصی صدور انواع بیمه‌نامه‌ها ( هواپیما ، کشتی ، مسئولیت ، ثالث ، بدنه ، عمر و سرمایه‌گذاری ، درمان ، حوادث انفرادی ، مسافرتی و ... ).
• مدیریت ارزیابی ریسک و مشاوره.
• مدیریت و مشاوره خسارت در هنگام بروز حادثه.
• مدیریت آموزش ( آموزش نیروهای کارشناس در خصوص ارائه خدمات و مشاوره انواع بیمه‌نامه )


و در پایان ...
خادمان شما آماده اند با برگزاری جلسات کارشناسی ضمن بررسی و شرح خدمات قابل ارائه ، گزارش مبسوطی از نحوه عملکرد و خدمات تقدیم نمایند .

شرکتها و سازمانهای طرف قرارداد